Odkryj zalety telefonii IP.

Cyfryzacja przedsiębiorstw jest już faktem. Cyfryzacja wkracza do świata biznesu, aby uczynić firmę bardziej konkurencyjnym podmiotem i móc oferować użytkownikom lepsze usługi. Jednym z aspektów cyfryzacji jest wdrożenie telefonii IP. Telefonia IP ma wiele zalet i obecnie dużo łatwiej jest ją wdrożyć w każdej firmie.

Zalety telefonii IP.

1. Oszczędności na połączeniach.
Niewątpliwie jednym z najciekawszych aspektów telefonii IP są oszczędności na połączeniach. Dzięki temu, że firmy korzystające z telefonii IP nie są zależne od linii telefonicznej, płacą za połączenia tak, jakby były to połączenia lokalne. Jeśli masz w domu tradycyjną linię, wiesz, jak drogie są połączenia zagraniczne. Dzięki rozmowom IP możemy dzwonić wewnątrz firmy do dowolnego miejsca na świecie, bez konieczności ponoszenia wygórowanych kosztów. Jest to szczególnie ważne, gdy mówimy o połączeniach między krajami w celach biznesowych, gdzie czas trwania tych połączeń jest szczególnie długi.

2. Skalowalna technologia.
Kolejną zaletą telefonii IP jest to, że jest to technologia skalowalna. Oznacza to, że płacimy w zasadzie za to, co jest nam potrzebne, tzn. jeśli w przyszłości będziemy chcieli rozbudować naszą strukturę, możemy to zrobić bez problemu.
W ten sposób nie jesteśmy uzależnieni od dużej struktury, aby móc korzystać z telefonii IP, ponieważ będziemy mogli dodać nowe numery do systemu później, kiedy będziemy ich potrzebować. Jeśli firma zdecyduje się na poszukiwanie pracowników i zwiększenie ich liczby, a my będziemy potrzebować więcej linii, zawsze możemy je łatwo rozbudować.

3. Lepsza jakość połączeń.
Kolejnym ważnym aspektem telefonii IP jest jej wysoka jakość. W porównaniu do tradycyjnej telefonii, dzięki telefonii IP odczuwamy poprawę jakości głosu rozmówców.
Rozwój technologii umożliwił ewolucję telefonii IP, zmniejszając opóźnienia w transmisji głosu między głośnikami i sprawiając, że sygnał jest znacznie wyraźniejszy. Jest to szczególnie ważne w świetle połączeń zagranicznych, o których mowa w pierwszej sekcji.

4. Lepsza łączność.
Wreszcie, technologia telefonii IP poprawia mobilność i łączność firmy. Problemy z pokryciem należą już do przeszłości. W tym sensie, bez względu na to, gdzie znajduje się firma lub gdzie jest operator, wystarczy połączenie internetowe, aby korzystać z telefonii IP z dowolnego miejsca.
Dzięki tej przewadze nie będziemy mieli problemu z „wysłaniem” pracownika firmy na spotkanie zagraniczne. Jeśli tylko ktoś ma połączenie z Internetem, będzie miał linię, niezależnie od zasięgu i konkretnego operatora telefonii komórkowej, ponieważ telefonia IP dociera do wszystkich części świata.